Emas Milik Kita !!



Memang Malasyia Boleh Pun !! Perasaan Bangga Giler Bhai !! Ngeh Ngeh Ngeh . Macam Lah Aku Yang Main =.='' Memang Aku Tak Main . Aku Bangga Lah Kita Menang . Apa Macam Garuda ? Kalah Kat Tempat Sendiri .  . Siap Nanges Lagi Hampa Semua . HaHaHa .  Kesian Kesian . Nasib Jerk Pun . Kiranya Sama Hebat . Sama Lopekk !! Cuma Naseb Kan . Takdir Takdir . Sengatan Kapten Pasukan Memang Menyengat Lah Alamatnya . Badhrol Baktiar . Tabikkk Springoo Lha Kat Hang :) Hikk .. 


Actually .. Aku Duk Menanti Mamat Nih . Muslim . Hee . Dulu Aku Minat  Ramzul . Skank Dye Dah . Hensem Kan Mamat Nih . First Game Nih Start Muka Mamat Nih Lha Aku Cari . Hee ~ Kantoi !! Tapi Kan Aku Rasa Macam Muslim Tak Bape Nak Menyerlah Tyme Game Lawan Garuda Uhh . Dye Kan Jaga Pertahanan . Wah Wah . Tengok Macam Muslim Gelabah Sikid Tyme Tuh . Tapi . Ensem Tetap Ensem  HaHaHa . Muslim Muslim . Haish ~


Khairul Fahmi . Fuhh . Memang Terbaik Doe . Banyak Sungguh Membantu Skuad Kita . Syabas Tau Apek . Hee . Aksi Anda Pada Perlawanan Ini Sungguh TIDAK Memgecewakan Para Penyokong . Dah Agak Dah . Apek Nih Memang Penyumbang Tersebar Dalam Skuad . ('',) Hope Someday Dapat Jumpa Dye . Nak Autograf Jerk . Kalau Nak Number Phone . Tak Pasal Pasal Makan Pelempang Cap Tangan Free :)