Kuantan (:

Yee .. Sekarang Aku Kat Kuantan .. Aku Hanya Datang Sini Untuk Menolong Mana Yang Patut .. Tapi Aku Tolong Ape Aje Buat Mase Nie ? HaHa .. Adelah Sikit Sikit .. Sebab Si Penolong Sudah Banyak Lah Kat Sini .. Tak Tahu Nak Buwat Ape Pulak .. Hanye Maen Gurau Gurau Ngan Sepupu Jelah .. Mesej Mesej Pun Takleh Sangat ..

 Start Aku Gune Number Baru .. Bape Hinggit Sudah Melayang .. Celcom Tarek Macam Tuh Aje .. Semalam Dah Ke 8 Kali Aku Call Operator Celcom .. Semua Same .. Cakap Aku Gune Internet .. Biler Mase Entah .. Sentuh Pun Tidak .. Ishh Sungguh Menyebalkan Hati .. Kredit Aku Kene Tarek Macam Tuh Aje Free Free .. Syial .. 

Haa .. Kan Dah Mengarut Mencarut .. Ishh .. Poblem Tuh Dah Settle .. Sekarang Aku Kene Menolong Ape Yang Patut .. Rumah Kat Kuantan Nie Umah Makcik Sedara Aku .. Anak Lelaki Dye .. Sepupu Aku Menikah Baru Baru Nie .. So , Sekarang Kat Umah Nie Ade Majlis Nyambut Menantu Pulak .. So , Aku Kene Get Ready .. HeHeHe .. Bubye .. Banyak Kerja Menanti Lah Pulak .. Baru  Nak Update .. Hua HuaHua