Choral Speaking

.. Sijil Aku Seyh ..

Bukti Bukti Yang Menyatakan Aku Dah Berjaya Memerdekan Diri Aku Dengan Choral Speaking Nie .. HeHe HeHe .. Kenangan Terbaekk ~
Banyak Tau Peserta Peserta Yang Gempak Dalam Pertandingan Nie ..
Antara-Antara Sekolah Yang Ambil Bahagian 
  • SMK Tengku Mahmud (1)
  • SMK Tengku Mahmud  (2)
  • SM Vokasional  Besut
  • SMK Nasiruddin Shah
  • SMKA Nurul Itiffaq
  • SMK  Kuala Besut
  • SMK Puteri Nur Zahirah
  • Imtiaz Besut
Banyak Lagi Tapi Aku Tak Ingat .. Aku Dapat Tempat Sagu Hati Aje .. Tapi Bukan Tak Gempak .. Tak Cukup Gempak Aje .. HeHeHe ..Tak Kesah Kalau Tak Menang Pun .. At Least Aku Dapat Timba Pengalaman Melalui Choral Nie .. Macam Macam Ragam Aku Jumpa .. Hee .. Lagi Lagi Budak Budak Imtiaz .. Ensem Seyh ~ G E D I K Pulak Kan ? Sikit Je .. Hikk ..