Sm Vokesional Besut


Memang Dulu Sm Teknik Besut .. Sekarang  Dah Ditukarkan Kepada Sm Vokesional Besut ..  Tak Lama Lagi Akan Ditukarkan Kepada Kolej Vokesional Kemahiran .. Gila Lha .. Tak Sempat  Dengan Tahun Aku .. Tak Ada Rezeki Nak Buat Macam Mana Kan .. HeHe ..

.. Aku Masih Ingat Lagi Kem Pertama Yang Aku Sertai Time Kat Sekolah Nie ..


Haa .. Nie Masa Kem Pertama .. Dengan Askar Askar Lagi Tuh .. HeHe .. Syok Habes Lah .. Muda Muda Lagi Pulak Tuh .. Ensem Ensem Lagi Bhai ..  * miang nye aku .. Saje Saje Nak Gurau Gurau .. Nhee .. Askar Wataniah Aje Pun .. Bukan Laksamana Kapal ^.^ * aku nak ngorat laksamana aje .. Macam Lha Laksamana Pandang Aku Kan ?

Kem Nie Permulaan Aku Giat Aktif Kat Sekolah Nie Tau .. So Akan Menjadi Kenangan Terindah Sampai Kapan Pun .. Sejak Kem Nie Jugak Lah Aku Dapat Rapat Rapat Dan Kenal Kenal Dengan Rakan Rakan Aku Sekarang ..Hee .. Seronoknya ~